Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
- Jeżeli pacjent lub jego opiekun chciałby złożyć skargę lub wniosek dotyczący funkcjonowania naszej placówki może to zrobić ustnie lub pisemnie we wszystkie dni robocze.
- Zażalenia przyjmuje Zastępca Dyrektora Szpitala ds. lecznictwa. Każda skarga jest odnotowywana w rejestrze skarg i rozpatrywana indywidualnie.
- Skargi i wnioski w sprawie funkcjonowania placówki przyjmuje także Dyrektor Szpitala, we wtorki w godz. 9.00 - 11.00.
- Pełnomocnikiem ds Praw Pacjenta w naszym Szpitalu jest Pani Grażyna Makutynowicz, która przyjmuje codziennie w godz. 13.00 - 14.00 (Oddział Rehabilitacyjny, I piętro),
tel. 089 519 48 14.
Opublikował: Sylwia Draszek
Publikacja dnia: 11.12.2012
Podpisał: Sylwia Draszek
Publikacja dnia: 11.12.2012
Dokument z dnia: 11.12.2012
Dokument oglądany razy: 2 944